Rabu, 23 Disember 2009

salam buat semua..

"buah cempedak di luar pagar,
ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
kalau salah tolong tunjukkan.."

pergh..siap pantun lagi..1stly tq buat semua coz sudi jengok blog saya ni.actually dunia bisnes masih baru dlm hidup saya.mungkin ini sekadar sampingan dan minat sahaja.apa pun saya x akan berputus asa untuk mencuba.saya bukanlah seorang yang terlalu menggilai coklat..sekadar suka n minat yang mendalam utk menghasilkan n mendeko coklat.saya sukakan sesuatu yang unik.coklat yang nampak cantik n unik,bila dimakan mesti puaskan..ditambah rasa yang sedap lagi menyelerakan(if don't believe it,u can taste it.sekitar penang n kedah).harga boleh dibincang,yang penting anda berpuas hati.bagi yg berminat boleh tinggalkan komen kt sini..dah,xmau membebel panjang..rajin2 lah menjenguk blog saya ni..will update it!!!TQ
-luvly chocz-

Tiada ulasan: