Ahad, 27 Disember 2009

my 1st trial..














Ini sume cubaan pertama..hasil sentuhan tanganku..

hhmm..mmg dr awal planning aku utk cuti 3 ari yg lps nk wat coklat..ingt'n nk promot la coklat tuh,tp dpt promot kt ank buah n sedara je..huhuh..utk kali ke 3,aku buat jugak,nasib baik sempat capture pic nih.bahan x bnyk,so aku juz wat yg t'mampu je..(bajet x cukup la kata'n hehe..)rasa dia ok jgk,not bad la..kalau x sedap,sure belambak lg kn..so ni boleh dikatakan sedap juga la.sbb utk peringkt p'tama & ke2 licin tuh..utk kali ke3,baru dpt simpan coklat tu.peh,dahsyat tol..kali ni aku guna dark choc & white choc je..mulanya aku pun x pasti tahap kesedapan dark choc ni..tp bl dh msk dlm mulut br aku tahu,kehebatan dark choc ni.mampu menandingi coklat2 yg lain..boleh dikatakan rasa dia setanding dengan cadbury coz aku guna coklat yg t'pilih shj..dijamin b'mutu tinggi,halal lg sedap..x p'caya cubalah..

coklat yg lain aku akn buat next time.insya allah..will update soon!!!..

1 ulasan:

Pa'Lan berkata...

Tahniah dh buat blog sendiri ok ler nie....
Nnt boleh masukkan lagi gambar Choc tu ........